17 Aralık 2009 Perşembe

YeniYıl Yemeği

Daha önceki yazımda okulumuzun düzenlediği yeni yıl yemeğinden bahsetmiştim.Bana kalan kısmını en sonunda bugün bitirdim.O gece satılacak olan ürünleri bir hafta öncesinden almama rağmen ancak bugün yapabildim.İlk önce yeşil kartondan küçük çam ağaçları keserek delgeç yardımı ile ortalarını deldim.Üzerlerine okulun ismi ve mutlu yıllar yazısını yazdım.En zor kısmıda aldığım simleri ona yapıştırmak oldu.İlk önce prittleyip üzerine simleri fırçayla yerleştirmeye çalıştım.Baktım çok oyalayacak simi döktüm gazete kağıdının üstüne prittlediğim ağaçları onun üstüne kapattım.Hem daha kolay oldu hemde fazla vaktimi almadı.Sonra tek tek jelatin ile kapladım.Yapmış olduğum çamları kırmızı rafyaya geçirip bağladım.Hiç bu kadar paket yapmamıştım.Bitincede bir Off çektim:))


Hiç yorum yok: