5 Haziran 2010 Cumartesi

Parkta Bir Gün Buzdolabı Sticker

Bu stickerları yapalı uzun zaman oldu.Evimin temizliğini bitirdim ve stickerlarda yerini aldı.İlk 10 marifet sitesinde görmüştüm.Saolsun yapan arkadaşım bana http://www.atolyesergun.com/ emaille şablonlarını gönderdi.Burdan ona çok teşekkür ediyorum.Yoksa yapmak zor olacaktı.Şablonları kalın sarı zarflar olurya onun üzerine çizdim.Siyah boyayla boyadım.Boyadıktan sonra daha bir sertleşti.Düzgün bir şekilde kestim.En çok el oyalayanda kesme işi oldu.Enson olarakta arkalarına reklam magnetlerini küçük küçük kesip silikon ile yapıştırdım.Artık buzdolabıma baktıkça bakasım geliyor:))


9 yorum:

Banuca dedi ki...

Bakılmaz mı... Ne kadar güzel olmuş, ne kadar emek vermnişsin, bu güzelliğe bakılmaz mı...

Sevtap dedi ki...

süper olmuş ellerine sağlık

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Ellerine emeklerine sağlık canım çok hoş olmuş... Sergun'a da burdan teşekkür ederiz...

bahar yorgun dedi ki...

ay valla ne hoş olmuş baktıkça bakar insan. ellerine sağlık

uğurlu gelecek dedi ki...

ben yakından gördüm çok güzeller..:)

bayanlariçinherşey dedi ki...

Çok teşekkürler arkadaşlar..

Mutlu Eller dedi ki...

Buzdolabınıza güzellik katmış, emeğinize sağlık!

sergun dedi ki...

rica ederiimmm:) çok güzel olmuşlar iyi günlerde kullanın

elfeyp dedi ki...

Harika olmuş. Nasıl kestin bu kadar düzgün?! Ben hayatta yapamam :P