23 Eylül 2010 Perşembe

Şimdi Okullu Olduk..

Oğlum bu sene okulların açılmasını dört gözle bekledi.Bu sene geçen seneye nazaran daha rahatız.Çünkü okul saat 13.00 da başlayıp 17.30 da bitiyor.Sabah erken kalkıp gitmek zor oluyordu.Geçen sene gitmicem deyip ağladığımız ve gitmediğimiz çok olmuştu.Okullumuz başlayalı 4 gün oldu ve hiç bir sorun yaşamadık.İnşallah hep böyle devam eder.
Birde Mertimin saçlarınıda kestirdik.Ben uzun saçı sevmeme rağmen bir değişiklik yaparak ilk defa bu kadar kısa kestirdik.Saçları cansız kısa model olmaz diye düşünüyordum ama yeni halinide çok beğendik.



2 yorum:

Nedret dedi ki...

Hayırlı olsun delikanlıya. Uzun saç ben de severim. Okul haricinde hep uzundu küçükken oğulcuğumun saçları. Lokum onlar lokum. Hemen alışıyoruz güzel görüntülerine değil mi?

uğurlu gelecek dedi ki...

ben kısa halini daha çok beğendim eli yüzü açılmış :))