9 Ekim 2010 Cumartesi

Acuvue Oasys Lensss

Lens kullanmaya başlayalı birkaç ay oldu.İlk başlarda kullanamam diye düşünürken şimdi lenssiz yapamıyorum.Göz doktorum ilk lens kullanımında Bausch Lomb un testırından vermişti.Deneme lenslerini kullandıktan sonra internetteki araştırmamın ardından johnson johnson acuvue oasys almaya karar verdim.Fiyatı diğerine göre biraz yüksek ama çok memnun kaldım.Diğer markalı rensle birgün uyumuştum ve kalktığımda gözlerim yapışmış gibiydi.Ama acuvue da böyle sorun yok.Uyusanızda herhangi bir sorun olmuyor.Kuruluk hissi yaşamıyorsunuz.Astimatıda çok iyi tölere ediyor.Lens kullananlar varsa tavsiye ederim..

2 yorum:

elfeyp dedi ki...

Ben de acuvue ile başlamıştım lens kullanmaya 5 sene önce. İlk başlarda dikkat ediyordum markasına, acemiliğim geçene kadar :) Ama lensle uyurken tedirgin oluyorum hep. Kaymasından korkuyorum.
Öptmm..

Unknown dedi ki...

BEnde Yllardır acuvue 2 kullanıyorum asla lensle yatmayın derim ne olursa olsun gözlerine bu eziyeti yapmayın
Lensim bugün acuvue oasys toric için numune gönderdi astigmatlı bakalım onu deneyeceğim eğer memnun kalırsam oasys li olacağım.
Göz gibiis yok hani gözümün nuru derler ya herkese sağlıklı gözler diliyorum :)