23 Şubat 2010 Salı

Örgü Çanta (İçinde ne var dersiniz?)

Bu çanta modelini orgucuoyuncakcıninenin bloğunda görmüştüm.( http://orguoyuncakcnine2.blogspot.com/2010/02/sis-cantasi-orelim.htmll) Çok beğendim ve hemen bende yapmalıyım dedim.Ama ben modelde değişiklik yaptım.Saç örgülü modelde az şiş alıcaktı.Bende tığla 3sık iğne 2 boşluk tekrar 3 sık iğne şeklinde uzun şerit yaptım.Büyük numaralı şişleri kutulara tek tek küçük numaralıları ikisini bir kutuya geçirdim.Alt kısmınıda düz haroşe örüp kenarlarını tığla geçtim.İki yere daha sonra zincir çekerek ilik yaptım.En son olarak katlayıp iki tane düğme dikerek çantamı bitirdim.Orda burda atılan şişler artık düzenli şekilde çantamın içinde duracak.


6 yorum:

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Süper bir fikir ve şık bir şiş çantası olmuş. Ellerine sağlık arkadaşım. Hepsinin derli toplu durması çok önemli, bende şiş kutusu yaptım yakında blogumda yayınlarım ama senin ki inan çok şık olmuş...

My Smitten World dedi ki...

cok süper bir fikir :) benim o kadar cok sisim yok ama - aklimda bulunsun :) sevgiler

bayanlariçinherşey dedi ki...

teşekkürler arkadaşlar

Nilgün Komar dedi ki...

eline sağlık güllü..
süper bişi... ayrıca ninemi senin nezdinde saygıyla selamlıyorum...

uğurlu gelecek dedi ki...

pişttt banada ör bari...:)

bayanlariçinherşey dedi ki...

bu sefer yaparım demicem..yün şiş alıp gel ben başlıyayım sen devam et:)))