10 Eylül 2009 Perşembe

Acaba Hangisi???

3 ay öncesinden okul bulma hazırlıklarına başladık.Mertide yanımıza alıp Bodrumda ne kadar devlet özel kreş varsa hepsini gezdik.Oğlum 2 okulu beğendi birisi devlet kreşi biriside prens prenses çocuk kreşi etrafa sordum ama aklım dahada karıştı kimisi özel kimisi devlet kreşi iyi dedi.En sonunda Muğlada devlet kreşinde müdür yardımcısı olan yengemle konuştum.Bodrumdaki devlet okulunun denetimine onların müdürleri geliyormuş ve beğendiğini söyledi.Mertte o okulu beğendiği için gidip konuşalım dedik ne kadarda zormuş bu işler daha kreşte bu kadar olay ilerleyen zamanlarda ne yaparız bilmiyorum:)Neyse konusmaya gittik çok yoğunluk olduğu için 20 kişi alınacağından kura çekmeleri gerekiyormuş bugun de arıyorlar cuma saat 2 de kura çekilecek diye hımm birde oraya giren çocukların annesi çalışması gerekiyormuş ben çalışmıyorum ama :))Mertte okula gitmeyi çok istiyor.Ben ona artık yetmiyorum eskiden hamur,parmak boyası,lego derken benle uzun zaman geçirirdi.Şimdi benimle 5 dkdan fazla oynamıyor varsa yoksa arkadaşları onun için bizim bir kreşe yazılmamız şart bakalım hangi okul olucak bende merak ediyorum:)))

Hiç yorum yok: