22 Ekim 2009 Perşembe

Bebeğimin odası nasıl olmalı?

Hamilelik döneminde herkezi bir telaş sarar acaba bebeğimin odası nasıl olmalı diye..Aynı telaş ve heyecanı bende yaşadım.7 ay bitene kadar hiçbirşey almadık.Sonra bebek mağazalarını gezmeye başladık.Bir mağazada mobilyasını beğendiğimiz ama renk ve şekilleri beğenmediğim bir takım gördüm.İstediklerimizi imalatçı oldukları için yapabileceklerini söylediler.Beğendiğim bordürün minyatür resimlerinden çekmece tutacakları ve dolaplarının üstüne resimleri kondu.Bordürden avize ve gece lambası yapıldı.Enson perde ve halı tamamlayıp oda bitti.Oğlumun doğumuna bir hafta kala herşey hazır oğluşumuzu beklemeye başladık.Tabii oda hazırlama o olmadan odasını görmek akşamları o odada oturmak çok güzel duygulardı.Ama şuan ki aklım olsa bu kadar tefauratlı düşünmez ve yapmazdım.Çünkü mert 2 aylıkken odasını ayırdık.Hastalanınca yanımıza aldık.Alış o alış oldu.2 yaşına kadar beraber yattık:)Şimdilerde artık odasında vakit geçirmeye başladı.Ama şimdide odasını beğenmiyor.Devamlı arabalı yatak alalım mı diyor.Oda takımımızda yepyeni değişirmeye kıyamıyorum.İşte zamanında çok hevesli olmayıp dolap ve beşikten ibaret olan sade bir oda yapsaydım.Şimdi oğlumun zevkine göre hangi oda takımını isterse o alınırdı.Bakalım zaman ne gösterecek...

2 yorum:

My Smitten World dedi ki...

masallah ogluna, öyle bir dolandimda blogunuzu :) benim oglumda simsek mc queen hastasi... almanyanin altini üstüne ;) getirdim su odadan bulamadim... sen nereden buldun? yardimci olursan sevinirim - sevgiler

bayanlariçinherşey dedi ki...

Bu odayı bizde alfemoda gördük.İnternet sitesindende bakabilirsin.Bende bir sizin bloğa bakayım:)))