21 Ekim 2009 Çarşamba

Yoğun Günlerrr

Günler o kadar yoğun geçiyorki pc başına oturup yazı yazmaya vaktim olmuyor.Mertin okul sorunları aynen devam her sabah ağlayarak okula gidiyoruz.İçeri girince susuyormuş.Bu hafta toplantılar haftası oldu.Cumartesi okulumuzun genel toplantısı vardı.Okulda yapılan ve yapılacak etkinliklerden,giriş çıkış saatlerinden ve beslenme konularından konuşuldu.Bugünde sınıfımıza özel yapılan toplantı vardı.3-4 yaş için olan eğitici dergilerden getirmiş öğretmenimiz onlara baktık.Ara öğünde ne yedireceklerine karar verdik.En önemliside okullarda yapılacak olan domuz gribi aşısını konuştuk.Yaptırmak kişiye bağlıymış ve yaptıracak mısınız diye bilgi aldılar.Ben daha Mertin İzmirdeki doktoru ile daha konuşmadım ama yaptırmayı düşünmüyorum.Daha testlerden geçmemiş bir aşıyıda nasıl piyasaya sürüyorlar onuda anlamış değilim.Duyduğuma göre bir takım alerjisi olanlar yaptırdığı taktirde sonu kötüye gidiyormuş.Bu yaştada oğluma alerji testi yaptırıp onca iğneyi yaptıramam.Başhemşire olan yengemlede bu konuyu konuştuk.Oda aşı taraftarı değil en iyisinin elleri sıksık yıkamak ve devamlı ellerin kolonyalanması gerektiğini söylüyor.Bizde ogünden bu yana çok dikkat ediyoruz.Kullandığımız sıvı sabunu bile değiştirdim.Antibakteriyal olmasından dolayı protex ultra kullanmaya başladım.İnşallah faydası vardır.Sözde değildir.Yarında okul aile birliği toplantımız var.Birde bunların yanında annemler tatilde olduğu için muhtarlıkta bana kaldı sabah 10-12 öğleden sonrada 2-4 arası oraya bakıyorum.Bu haftaki yoğunluk bitince aklımda olan fikirleri artık yapmak istiyorum.

Hiç yorum yok: