19 Mart 2010 Cuma

4 Sene Önce Bugün




4 sene önce bugün (22.03.2006) çok mutlu olmuştum.Sabahın 6sında kalktık.Kalktık pek denemez çünkü uyuduğumuz pek söylenemezdi.7de yollara düştük.Hastahanenin kapısına geldiğimizde heyecan hat safalardaydı.Odamıza bizi aldıklarında doktorumun gelince beni alıcaklarını söylemişlerdi.Ama o bekleme süresi benim için çok uzun olmuştu ve geçmek bilmedi.Hemşirenin gelip hadi bakalım vakit geldi demesi hala aklımdadır.Ben ki canıtez olan kan görse bile tutan birisi olarak hiç düşünmeden yatağın üstünde kendimi buldum.Ne yapılan iğneler nede serum canımı yakmıştı.Aklımda sağsağlim biranca önce ikimizde kurtulalım vardı.Başımda duran hemşireye daha bitmedimi diye sorduğumda çok az kaldı deyip 5dk sonrasında da yeşiller içinde sarılı pamuk gibi bir bebeği yanıma getirdiler.O duyguyu insan ömrünün sonuna kadar unutamaz.Öptüm ve sanki oan için tüm herşey aklımdan silinmişti.Sadece oğlumun o kokusu vardı.İnşallah herkez bu duyguyu yaşar..Benim ameliyatım devam ederken bebeğimi yan tarafta doktoru kontrol ediyordu.O minnacık ayaklar eller..Odamıza çıktığımda bebeğim yoktu.Birşeymi oldu diye düşünürken hemşire kucağında getirdi.Emzirmem gerekti ve oğluşumda itiraz etmeden emmeye başladı.Enzor zamanlarımı emipte doymadığı ve ağladığı zamanlar olmuştu.Onu doyuramamak kadar kötüsü yoktu.Sanki kendimi suçlu hissedip benim ağladığım zamanlar bile oldu.Bebekliği boyunca uslu bir çocuğum vardı.İyiki onu dünyaya getirmişim..

Seni Çokkkkkk Seviyorummmmm Oğlummmmm

Doğum günün kutlu olsun oğlummm Hayat senin iyi şanslarrrrrrr

3 yorum:

Unknown dedi ki...

DOĞUM GÜNÜ KUTLU OLSUN SAĞLIKLI GÜZEL BİR YAŞAMI OLSUN İNŞALLAH

bayanlariçinherşey dedi ki...

Çok teşekkür ederim..

lolipu dedi ki...

benim de hayatımın en güzel günüdür, oğlumu dünyaya getirdiğim gün. Nice yaşlar dilliyorum.