18 Mart 2010 Perşembe

Hazırlıklar Devam Ediyor..

Doğum günü hazırlıklarımız son sürat devam ediyor.Doğumgünü süsleri,dvd ve pasta derken son 2 gün kala çoğunluk iş bitti.Sadece verilecek ikramları hazırlamak ve yerin süslenmesi kaldı.İkramları yarın akşam merti anneme bırakıp hazırlamayı düşünüyorum.Çünkü beraber onca şeyi yapmak imkansız .. Bende yardım edebilirmiyim der demez hemen sandalyeyi tezgahın önüne koyup üstüne çıkıyor :)) Un koyucam şeker koyucam derken 20dk yapılacak iş 1 saatte anca yapılıyor. Salı akşamı ailecek bu süsleri yaptık.(Happy birthday yazısı ve duvara asmak için 4 rakamları) Yazıları ve rakamı bilgisayardan büyük çıktısını aldım.Kartonun üzerine o yazıları geçirdim.Yazma yapıştırma işi bana kesme işide annem ve babama düştü:)) benim 1 akşam uğraşacağım işi 1 saatte bitirdik.Üzerlerinede kırtasiyeden aldığım Ben 10 stickerlarını yapıştırdım.

1 yorum:

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Kolay gelsin canım, ne kadar güzel bir heyecandır şimdi değil mi? Hayırlısıyla geçip gider sende de tatlı bir yorgunluk olur, mutlulukla hatırlarsınız... Ben de 23 Nisan'da böyle koşuşturacağım, oğlumun 3 yaşını kutlamak için. Hadi kolay gelsin, eğlencenizin ve ikramlıklarının resimlerini bekliyoruz...