29 Mart 2010 Pazartesi

Hobi Odası

Uzun zamandır düşündüğüm hobi odası fikrini bugün yaptım.Çoğu zamanını annesinde geçiren biri olarak:)en uygun yerin annemin aşağısındaki evin bir odasını yapmaya karar verdim.Evde napayım diye sorduğumda ne istiyorsan onu yap diye bir cevap alınca hemen hazırlıklara başladım.Kullanılmadığı için iyi bir temizlik gerekliydi.Merti okula yollar yollamaz kolları sıvadım.Bir güzel temizledim.Annemde mevcut perde ve örtüleri kullandım.Ucuzluk dükkanı denilen yerden masa örtüsü ve ona uygun stickerları aldım.Evdeki tüm malzemelerimi getirdim.Daha düzenleme ile ilgili aklımda fikirler var ama ilerleyen zamanlarda yapıcam.Artık benimde bir hobi odam var:)

1 yorum:

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Hadi hayırlı olsun güzelim. Sen orayı daha da organize edersin, süslersin :) Darısı başıma ben salonda ara odada sürünüp duruyorum resmen. Allahtan bütün malzemelerim kocaman bir kutunun ve kocaman bir örtümün içinde :) örtüyü toplayıp geziniyorum öyle :) Sevgiler...